3.1 Phillip Lim

3.1 Phillip Lim

Jag har i en lång period inte ens viljat titta på höst kollektionerna. Mest för att det på något vis känns så deprimerande att fundera på höst garderoben när allt jag egentligen vill är springa omkring i tunna klänningar och nätta sandaler...
Men så bestämde jag mig slutligen för att kika lite - det var då jag upptäckte Phillip Lim's kollektion, som är helt Fantastisk!

Det första jag lade märke till var de giganstiska "art deco" smyckena, de transparenta blusarna (och strumbyxorna), sedan knä - längden på kjol och klänningar, polotröjan var ett otippat inslag. Den mint gröna klänningen är helt bedårande! Den skulle utan tvekan få följa med till både fester och skola. Ringninar, skärningar, mönster, material allt är perfekt! Detta är verkligen en av mina favorit kollektioner!

Sedan vill jag även tillägga att jag älskade Phillip's vår kollektion lika mycket, även om det skett en hel del sen dess.

Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Jag tror jag måste undvika höstkollektionerna ett tag till faktiskt, blir nervös bara jag tänker ordet "höst" :p

2008-03-14 @ 20:42:18
URL: http://blablablalisamarie.blogg.se/
Postat av: maria

Faktiskt riktigt snyggt ! :)

2008-03-14 @ 22:57:49
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0