Spring/Summer 2008

SPRING/SUMMER 2008
En helt fantastisk kollektion, där jag vill ha vartennda plagg! It´s a knock out!

Nu kommer min första riktiga kategori! Den heter "Runway Style" jag tyckte det kändes ganska passande eftersom att bloggen heter Runway. Jag kommer i denna kategori skriva om den senaste visningen, den senaste trenden, ja, allt som man kan se på en runway/catwalk. Först ut är 3.1 Phillip Lim, vars kollektion jag verkligen älskar! Han har gjort en genialisk kollektion, fylld med inspiration och jag vill ha varenda plagg! Den klassiska lilla svarta, en illgul kjol med jättehög midja, en underbar söt färgrann clutch och byxorna, byxorna är helt enkelt fantastiska!  Jag beordrar dig att spana in kollektionen!

Nu undrar jag, vad tycker du?

Kramar Klara!

Nu ska jag och mamma snart bli upphämtad av min bästakompis T och hennes mamma och sedan ska vi gå på en teater på Stadsteatern, vi ska se Djungelboken. Det ska bli jättekul. Efter ska vi äta mat ute, sedan har jag lov i två dagar!

Kommentarer
Postat av: amandaaaa

Massor med snygga plagg, älskar den lila gubbyxan!
amandaaaa ♥

2007-09-16 @ 11:39:26
URL: http://amandaslife.blogg.se/
Postat av: Helena

Snyggt och ett fint kollage! Ha en bra dag!

2007-09-16 @ 14:10:44
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0