Prada, Milan Spring/Summer 2008

Prada, Milan Spring/Summer 2008

Två ord - Galet snyggt!

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Miuccia Prada skapar en kollektion där 70 - talet känns som den största inspirations källan. Mönster och olika material är nyckelorden skulle jag tro. Formen är också ganska viktig, färgerna går i mörka toner men de är även mycket färgglada. Mönstren missmatchas och övermatchas, men (tro det eller ej) jag gillar det! Det är nytt, och som jag tjatar om hur jag vill bli överraskad hela tiden så gillar jag verkligen sättet Miuccia överraskar, kollektionen känns mystisk, spännande och intressant - på ett posetivt sätt! Vida byxor,långa kjolar, chiffong, jumpsuits, anorlunda skärningar, metallic,  skorna ska jag inte ens börja beundra - då skulle det har inlägget bli en mil långt.. Ett ord - Galet!

Nu undrar jag, vad tycker du?

Kramar Klara

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A

Snyggt säger jag !! [=

2007-09-29 @ 22:42:23
URL: http://eyeliner.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0