Runway gift special - Art, for her

Runway gift special - Art.

Nytt på Runway! Det får bli som en liten julklapp ifrån mig till dig, alltså; Julklappen ifrån mig blir julklappstips som du kan använda när du är ute och söker efter den perfekta gåvan! : )

Alla vet vi väl att en julklapp väljs utifrån någons personlighet. Så julklappstipsen går i teman, mottagarna är alltid Vuxen kvinna (fungerar som äldre dotter också) och Vuxen man ( samma här) samt litet barn. Temat för kommande vecka är "art" alltså konst. Fört ut är kvinnan.

ResväskaLanvin - Konst intresserade kvinnor brukar också vara kultur intresserade. Därav många roliga resemål, men långa flygturer blir nog otroligt mycket roligare med en snygg resväska!
Klänning - YSL - Målningar må vara vackra som få, men att vara en egen målning är roligare då. (tihi, mitt första julrimm)
Skor - Marc Jacobs - Underbara! Små gulliga bakverk.
Doft - G.A.P. -the Artist, avslöjande namn?
Ögonskugga - YSL - En pallet med smink i ett mönsterinspirerat av en berömmd målning, mer konstnärligt kan det inte bli... 

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

spännande =)

2007-12-03 @ 12:06:15
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Erika

Imorron får du hjälpa mig att klistra in den där loggan på bloggkoll ^^
Hihi jag har fått ny design på min blogg ;)

2007-12-03 @ 17:00:34
URL: http://erikahallman.blogg.se
Postat av: Erika

Ne det visste jag inte, skojigt!!

2007-12-03 @ 17:10:24
URL: http://erikahallman.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0