Augusti Funderingar

Augusti. Sista månaden innan sommaren på riktigt är över. Sen kommer september med skola, jobb och trist gråmulen vardag. I augusti har jag nästan alltid tankarna på framtiden och allt som komma skall. Jag tänker på plikter men också på roliga events som väntar;
Armchair - I mitt nya vackra rum som har högt i tak, helvita väggar med vackra gamla detaljer, mörkt trägolv och fantastiskt ljus vill jag ha en viktorians, modern fåtölj. Inredning är något som jag tänker på mycket just nu
Almenacka - Ordning Och Reda - Skolstarten. Ettan i gymnasiet. Nya kompisar. Nya lärare. Nya traditioner. Nya mål.
Höstjacka - Burberry Prosum - Visst är det fortfarande stekhett utomhus men jag kan inte hjälpa att längta efter snygga höstkläder. Den här jackan är fulländad, precis vad jag är ute efter den här vintern. Så snygg och enkel, stilren med tuff och perfekt för höst och vinter kyla med en insida fodrad i fårskinnspäls.
Tepåse - Cup Of Fame - Vad sägs om att ha Audrey Hepburn vilandes på tekopps kanten, eller kanske Victoria och Daniel eller varför inte Karl Lagerfeldt eller Barack Obama? Min kompis visade mig de här galet söta tepåsarna i form av olika ikoniska kändisar. Superrolig idé verkligen!
Idag har jag rensat igenom hela min garderob! Det känns helt underbart och nu har jag verkligen fått en bild av vad jag behöver investera i till hösten och vintern!
love

Kommentarer

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0