SOMMAR NOSTALGI

Nu har jag inte bloggat på över ett år, skitsamma. Sommaren 2010 är snart över och även om jag har mycket spännande att se fram emot så känns det ärligt riktigt surt. Snart ska jag börja ettan i gymnasiet fast jag egentligen är ett år äldre än de som kommer gå i min klass, jag var ju i USA ett år. Det känns otroligt pirrigt! Jag ska börja på VRG så under första veckan ska hela nya klassen åka iväg på teambuilding läger - det blir nog supertrevligt. Sedan jag senast skrev så har jag alltså påbörjat, upplevt och avslutat ett år som utbytesstudent i America, flyttat från Lidingö till stan, spenderat hela sommaren med kompisar som jag inte träffat på super länge och lärt känna nya otroligt gulliga kompisar! Men nu ska jag gå och lägga mig, puss och kram Klara!

Kommentarer

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0