Nya Vänner

Nervös inför skolstarten- men ser fram emot ny vänskap
I morgon börjar jag skolan. Första dagen i första ring. Jag är nervös men det ska faktiskt bli riktigt kul. Ser verkligen fram emot alla nya kompisar jag förhoppningsvis kommer att lära känna.
Idag har jag tagit en lång powerwalk med bra musik i öronen på djurgården och sedan åt hela familjen + farmor & farfar mysig middag på Råkultur.
Igår hade jag ganska fullt upp hela dagen det började med ett optikern besök, sedan strosade jag runt på stan en sväng - finns verkligen super snygga plagg på Zara just nu, lunchade med mamma en snabbis på Pop-Up Store som ELLE och Café har tillsammans under modeveckan tillfälligt (man kan fika, läsa nya numren, gå på seminarier etc.) och därefter gick jag till Worldclass på nybrogatan för att gymma där med en PT för första gången. Det kändes bra efter en halvtimma så körde jag lite eleptical. Skönt.
Nu ska jag gå och lägga mig tidigt för det är en viktig dag i morgon och jag vill vara utvilad och fräsch.
love

Kommentarer

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0