Bikers

Något som jag finner otroligt inspirerande är streetstyle bilder, mer specifikt cyklistmode. Det är svårt att se bra ut samtidigt som man är praktiskt klädd. Dessa fyra outfits lyckas med både och. Solglasögonen är givna, likaså cykeln såklart - med pakethållare och fin cykelkorg, och så ska det antingen vara klänning eller kjol.
Jag ska börja leta efter en snygg damcykel på blocket snart, nu när jag bor i stan är det ett superbra sätt att ta sig fram fort, smidigt och snyggt. Jag har perfekt cykelavstånd till skolan dessutom!
Igår hade hela familjen lunch picnic på Djurgården, vi åt clubsandwiches och drack hemmagjord svartvinbärssaft i solen. Därefter gick vi hem och började laga middag, vi hade gäster så det fanns massa att göra. Två familjer kom och vi åt mini chevré chauds, carapaccio, salcicca och kyckling spett i salviapesto med sallad och sedan nötpaj. Det var verkligen supertrevligt!
Nu har hela familjen precis ätit lyx frukost och hittills bara tagit det lugnt vi får se vad som händer idag.
love

Kommentarer

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0