Juni tankar



Jag har funnit blogglusten igen! Helt underbart, i samband med sommarlovet och lördag-varje-dag veckor har inspirationen börjat flöda igen. Hela våren har jag kämpat på i skolan och det har lönat sig kan man säga; gick ut ur nian med högsta poäng, 320! Är överlycklig.

Juni har för mig inneburet en väldig massa underbara, perfekta dagar spenderade med vänner och familj. Senast igår njöt jag av solen vid en kajrestaurang på Strandvägen - magiskt. Men som vanligt bubblar jag av tankar och funderingar på framtiden. Det här tänker jag på i Juni:

Luggage Tag - Smythson - Japp, den 18 Juli bär det av till USA. Är mycket mer än nervös - jag ska nämligen dit som utbytesstudent och kommer stanna i staterna i helt år. Så det fyller verkligen huvudet med funderingar och förväntningar...
Tidning - ELLE - För några veckor sedan, ca en vecka innan sommarlovet, var jag praktikant på Sveriges största modetidning, ELLE. Under den veckan missade jag en modefotografering, men modeteamet fixade så att jag kan få medverka på en plåtning. Plåtningnen sker imorgon och jag ser verkligen fram emot den!
Halsband - Lanvin - En trend som är svår att undgå är det s.k. Statement Necklace. Det ska vara stora halsband som tar mer plats och uppmärksamhet än något annat plagg. Det finaste är de rosa ifrån Lanvin, enligt mig iaf.
Svarta Sesam Kex - Renée Voltaire - Jag har ganska nyligen börjat tänka mer på vad jag äter. Sedan midsommar har jag försökt att dra ner på kolhydrater och socker, men jag har även minskat portionerna. Många goda hälsosamma "godsaker" kan man hitta hos Renée Voltaires egna märke med samma namn, som finns i de flesta mataffärer.

För er som läser, vad tänker ni på nu i Juni?
P & K

Kommentarer
Postat av: Erika Hallman

Hej Klara!

Hoppas att dom första dagarna där borta har gått bra :) Du kommer nog få ett helt fantastiskt år tror jag med många upplevelser och minnen framförallt!



Ha det bra, kram!

2009-07-20 @ 01:02:58
URL: http://erikahallman.blogg.se/

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0