måndag. 22.06

Jag tänker inte be om ursäkt för att jag inte uppdaterat på ett tag. Allt har en anledning och jag vill verkligen inte rabbla upp vad som har distraherat eller påverkat bloggningen, det är inte det som jag vill lägga fokus på alls. Jag tänker inte heller ge en recap på vad som hänt den senaste tiden, dels för att det har varit en lång tidsperiod men också för att jag vill hellre skriva om framtiden, om allt det positiva som kommer ske och inte det som redan hänt.

Jag vill ändra mitt sätt att bemöta dagarna på. Glöm det gamla och se istället fram emot vad framtiden har att erbjuda - är ni med mig? (jag vet att jag antagligen inte har så många läsare just nu heller, men jag hoppas att det finns någon själ som läser detta och kan ta det till sig.)

Men som sagt, vi får se var framtiden tar mig. Who knows.. maybe I am BACK?
Ge det tid mina vänner. Tid och tålamod.
Puss

Kommentarer
Postat av: Tilde

I hope your BACK !

2009-01-20 @ 18:46:25
URL: http://tildes.webblogg.se/
Postat av: Ray Ban Cockpit Mujer

Good post. I be taught one thing tougher on completely different blogs everyday. Itll all the time be stimulating to read content from other writers and observe just a little one thing from their store. I'd want to use some with the content on my weblog whether you don't mind. Natually I'll offer you a link in your web blog. Thanks for sharing.
Ray Ban Cockpit Mujer


ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0