September tankar


Jag är mycket väl medveten om att det inte uppdaterats på ett tag.. men jag har varit mycket upptagen med annat - kan skriva exakt vad senare i kväll.

Så, vad tänker jag på den här månaden?

CD skivor - Min bror tipsade mig om en jättebra hemsida igår, den heter last.fm och man lägger upp en profil och sedan kopierar hemsidan ditt iTunes bibliotek, tar reda på vilket musiksmak man har sedan får man rekommendationer på band och artister som man eventuellt skulle gilla. Toppen för den som har svårt att hitta bra musik!  
Stövlar - Chloé - Jag har spanat på höststövlar länge nu, jag får verkligen alltid problem med att hitta bra stövlar. De måste vara perfekta, så det är något jag tänker rätt mycket på...
Mobil - iPhone 3G - snyggaste mobilen på marknaden? Jag känner ha-begäret växa så fort jag ser den. Blir en perfekt julklapp! 
Doftljus - Tocca (Mrs H) - Äntligen börjar hösten komma! Idag har solen lyst över Stockholm (och Lidingö) och löven börjar bli sådär gyllene.. snart blir det lite kyligt, då kan man sitta i en gosig fåtölj med pälspläd med en god bok, en kopp te och ett mysigt doft ljus.. Annars kan man tända ett ljus vid ett bubbelbad... mmmm

Vad brukar du fundera på i September?

Kommentarer

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0