Thank God It's Friday!

Äntligen fredag!! Åh, så härligt med helg! Igår var jag ju som sagt på stan med mamma, himla mysigt! Men jag glömde säga att jag åkte på min moppe för första gången... Min bror hade lämnat in den på lagning, så att jag äntligen kan börja använda den, så han lämnade sin cykel där (eftersom att han använde cykeln till att hämta moppen) sedan skjutsade han mig ill cykeln, han cyklade hem och jag körde hem moppen!! :D Det var så kul men jag var typ jätte rädd att något skulle hända, så jag körde verkligen i snigelfart.. :P

Idag ska jag först till skolan, trots att jag känner mig lite hängig, men efter skolan ska en kompis följa med mig till min frisör; Jenny. Jag klipper min på Koivisto/Karlsson, MIKAS salong.

Men nu ska jag kila iväg till skolan, lägger in före och efter klippet bilder ikväll, samt bilder på mina fina inköp ifrån gårdagen.

Hoppas ni får en underbar fredag! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Erika Hallman

Kul att du börjat blogga igen!

2008-09-05 @ 17:40:22
URL: http://erikahallman.blogg.se/
Postat av: Alina

snygg header du! ;)

2008-09-05 @ 17:44:28
URL: http://emmiealina.blogg.se/

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0