Söndag

Jag tycker det är fantastiskt kul att några nya läsare har hittat hit! Hjärtligt välkomna kanske man ska säga! Det är även roligt att ni kommenterar, det lyfter verkligen humöret.

Idag har jag gått upp tidigt för att fira min pappa, som fyller år idag. Vi sjöng för honom sedan åt vi kladdig choklad tårta (till frukost!) och han öppnade paket. Av mig och min bror fick han en stilren J.Lindeberg tröja, och annars fick han lite andra kläder och en resa.

Nu ska jag strax göra mig i ordning inför dagen, snart kommer min vän hit och senare kommer eventuellt farmor, farfar och mina kusiner för att gratta pappa.

Så. Hoppas ni får en underbar söndag, och att ni haft en ännu härligare helg! <3

Kommentarer

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0