Oturs dag


Det blev en yttepytte bild, men, men...

Jag var bara lite frustrerad... Jag skulle som sagt klippa mig idag, har verkligen sett fram emot det. Dels för att min hår har blivit så himla långt och slitet och dels för att jag bokade för ca en månad sedan - min frisör är extremt populär. Men nr jag åkt hela vägen ifrån Lidingö till odenplan eller var det nu ligger, virrat runt där och kommit fram exakt en minut innan avsatt tid så visar det sig att jag skulle klippt mig på måndag. Vilket verkligen inte är troligt eftersom att jag går på gym, springer på band varje måndag - så då kan jag inte ens klippa mig, varför skulle jag bokat in den tiden??

Aja, som sagt så är min frisör popis så de kunde inte klämma in mig idag heller så jag får träna yoga bara då nästa vecka... Så efter att ha stressat in till stan i onödan så promenerade jag till kungsgatan och fikade, i min ensamhet, på Waynes Coffe. Supertrist..  Min vän var dessutom sjuk idag, stackarn - har fått någon ögoninflammation. Så..

Glömde lägga in bilder på mina inköp igår så slänger in dem nu istället.

Svart siden klänning, världens sötaste! Ifrån Monroe i Sturegallerian
Vit bomullsblus med brodyr, söt som bara den ifrån Zara

Trevlig helg, puss på er!

Kommentarer

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0