Kära läsare...

...jag vet att antalet minskat under sommar lovet, men nu är jag tillbaka i både skolan och rutinerna. Så jag ska göra mitt bästa för att hinna med bloggning, skola och vänner. Bloggningen har blivit mycket roligare dessutom, men min helt nya MacBook så är det såå mycket mer inspirerande!

Just nu sitter jag med datorn i knät och MTV är på i bakgrunden. Jag tar det bara lugnt idag, jag har verkligen haft så mycket för mig på sista tiden - känner att det är dags att skaffa en kalender eller filofax.  Imorgon tror jag att jag ska strosa runt på stan, köpa lite snygga höstkläder, ett fodral till datorn och en present till min kära fader som fyller år i helgen.

Hur har eran sommar varit? Jag vill veta ALLT!

Puss på er!

Kommentarer

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0