Hemma

Nu har jag precis kommit hem ifrån en kortis på stan.  Har ätit lunch på tures, köpt födelsedagspresent till pappa och varit ock kikat på lite höststövlar. Jag har också fixat med ett par solrosor mamma köpte. Så vad gör man nu då? Jag ska nog fixa med moppe grejer, alltså återuppta försäkringen, ställa om den i mitt namn osv. sedan får jag börja köra dagligen!! Iiiihhh!

Snart kommer mamma och pappa hem då ska mamma baka en tårta och så ska vi fika (inte tårtan.. den är tills imorgon). Imorgon kommer jag även hinna träffa min bästis, som jag inte sett på hm... 3-4 veckor snart! :O Min kusin kommer även förbi för att gratta pappa, vi är väldigt bra kompisar så det kommer bli skoj! :D Så.. Kommer eventuellt plugga lite nu rå.. frågan är vad jag mer ska göra idag, hatar händelselösa helger... :p


Puss på er!

Kommentarer

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0