Grattis Pappa!

Ja, det här har varit en extremt lugn söndag. Jag har firat min pappa, träffat en god vän och fikat. Måste dock spara lite pengar nu, allt rinner iväg på fika hela tiden... :/ 

Nu ska jag kolla på Bring it On, den först med Kirsten Dunst i huvudrollen, det blir mysigt. Imorgon är det skola och sedan ska jag besöka frisören - ska försöka hinna plugga och fixa blogg designen också. Mina inlägg är ganska tråkiga dessutom, om ni läser mitt arkiv så ser ni att jag i vanliga fall knåpar i photoshop i timmar. Ska försöka göra något kul inlägg :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: rebecka

åh bring it on så braaa film :D mysig ialflall :D

2008-09-08 @ 13:29:57
URL: http://badaiprada.blogg.se/

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0