Höstlovs planer

Det kommer att bli ett händelserikt lov för min del. Om endast ett par timmar flyger jag iväg till Danmarks huvudstad; Köpenhamn. Dock kommer bara en dag spenderas i mode staden men det duger gott och väl för mig. Jag tror vi (alltså jag + min familj) ska bo på ett design hotell som heter "Fox" men jag är fortfarande osäker.. Vi kommer i alla fall spendera hela lördagen åt shopping och restaurang besök -  mysigt som attans! På söndag morgon bär det av till mitt landställe i Turkiet, Gumusluk.
Så här ser mitt landställe ut. Här ska jag spendera hela höstlovs veckan tillsammans med familj och vänner. Ska bli riktigt härligt med sol och bad som kontrast till Stockholms tråkiga regnväder! Jag kanske kommer blogga ifrån båda destinationerna, men jag är verkligen inte säker om det kommer komma någon möjlighet till bloggning ännu.

Tja, nu ska jag väl packa det sista och sedan gå och lägga mig. Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Härligt! Kul att se att du är tillbaka och bloggar lite smått!:)



Mvh Sophie♥

2008-11-01 @ 10:45:34
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/
Postat av: Julia!

bloggabloggablogga!!!

2008-12-29 @ 01:11:33
URL: http://chrulia.webblogg.se/

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0