Tema: Marocco

Tema: Marocco

Nu när gått och blivit medlem i Katalin's "klubb" så har vi ett tema en gång i veckan (?) och veckans tema är Marocco. För mig skulle Marocco beskrivas som öken, safari och kanske lite animalistiskt. Därför har jag valt bilder med just de egenskaperna. 
Kläderna kommer ifrån Donna Karen och skorna, Louis Vuitton.

Kram

PS. Om du vill bli medlem i Katalin's "bloggcirkel" (vi har inget namn ännu..) så gå in på hennes blogg (LÄNK) om kommentera att du gärna deltar. Det är bara hon, jag och två andra medlemar: Rubia (LÄNK) och Modisten (LÄNK).

Kommentarer
Postat av: Katalin

Det är inte min bloggcirkel... det är VÅR bloggcirkel! ;) Fint inlägg! Jag hade inte din emailadress btw!

2008-03-04 @ 19:39:23
URL: http://katalin.blogg.se
Postat av: The City

Det låter jättekul, jag tror jag ska hänga på! :)

2008-03-05 @ 18:54:41
URL: http://thecity.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0