På Stan

På Stan

Idag gick jag lite på stan, med mamma och pappa. Vi åt lunch på Café Nero (som vanligt ; ) och gick sedan en stund i affärer. Jag lyckades fynda dessa underbara högklackade sandaler på Zara för ändast 499 kronor!
Jag köpte också en klänning, klassisk, i svart - även den ifrån Zara, för 129 kronor.
Så sist men inte minst - ett par Chanel inspirerande ballerina skor ifrån Nilsons (?). Med svart tå och grå/silvrig grund.

Gick en sväng förbi NK och spanade in Kina som var där på besök :P. Vi åt kinesisk mat ifrån min absoluta favorit kina-restaurang, Ho's.  Supergott!

Gå förbi NK imorgon ni med! Kina finns ändast kvar över helgen, så skynda er! :P

Kram

Kommentarer
Postat av: Josephine

jag gillar skorna :D skitsnygga!

2008-03-09 @ 16:38:19
URL: http://paintthesilence.webblogg.se
Postat av: Lina

Jättesöta! Zara kan verkligen skor.

//Lina

2008-03-18 @ 16:39:59
URL: http://lastyle.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0