Mars

Mars


Ja, det kanske inte blev märkbart med designförändring. Men litegrann i alla fall. Som vanligt uppdaterar jag en gång i månaden om mina tankar. I Mars har jag tänkt på:

Klänning - Ralph Lauren - På senare tid har jag märkt mycket gula inslag i vår kollektionerna. Lågpris kedjorna och de svenska designerna har även bevisat att gult inte är så fult... Kanske ska man köpa sig en klänning?
Cupcake - Okänt Bageri - Jag går visserligen inte runt och tänker på Cupcakes men Mars innebär födelsedagar för min del. Två av mina vänner fyllde år i går, mamman min fyllde den 3:e och själv fyller jag år på påsklovet.

Väska -  Marc by Marc Jacobs - Jag har funderat ganska mycket på att börja med "In the Bag" kollage igen - vad säger ni?

Kram


Kommentarer
Postat av: Josephine

svar; hehe kan jag förstå :)

ja, och rachels skor är skittuffa!

2008-03-09 @ 20:05:43
URL: http://paintthesilence.webblogg.se
Postat av: LisaMarie

Underbart kollage! Gult är inte alls fult tycker jag, har själv bloggat om en gul klänning tidigare i vintras när jag längtade som tok till våren. Dock tycker jag det är väldigt känsligt med vilken nyans gult och vilket material plagget har, tyvärr kan jag inte dra mig till minnes att jag sett något gult plagg jag fastnat för i budgetklass.

Cupcakes är riktigt kul, jag vet iofs inte om jag nånsin har ätit någon, men jag har varit sugen på att baka såna själv ett tag nu så jag tror att jag ska ta o göra slag i saken i juni när jag fyller år om inte förr :)Och väskan är bara, ahhhh :)
Vi tycks dela en del tankar såhär i mars månad! ;)

2008-03-10 @ 21:30:55
URL: http://blablablalisamarie.blogg.se/
Postat av: Danni

Kör på lite in-the-bag. Det är alltid jättekul att se ;)

2008-03-13 @ 21:12:44
URL: http://miumiu.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0