Tillbaka!


Kära vänner - Jag är hemma! Eller, tja jag kom hem i onsdags men jag har sovit och träffat mina kompisar dessa dagar så det har inte blivit mycket tid över till bloggning...

Så nu kanske ni undrar vad jag har gjort (och köpt..? ;) . Jag har hämtat hem min bror som varit i USA i ett år på Highschool year. Han har bott i Corbett, Oregon - vid Portland, så efter att vi lämnat hans urgulliga familj så bilade vi längs Karliforniens kust, vi såg San Fransisco i ett dygn, vi var på vingårdar i Napa Valley (Ni vet, där mr. Big flyttar i ett SATC avsnitt) och avslutade biladet i LA! Där shoppades det och vi åt god mat, på The Ivy, Noubu bl.a.  Efter 3-4 dagar i LA, tog vi ett inrikesflyg till New York!

Det här var nog den absolut roligaste resan jag NÅGONSIN varit på, shoppingen var helt, helt.... underbar!

Jag har köpt en Juicy Couture track suit, en handväska ifrån Marc by Marc Jacobs, skor och jeans även dem ifrån Marc By Marc Jacobs,  Guess skor, Shorts ifrån Intermix butiken - kommer inte ihåg vilket märke... och så sist men inte mins så köpte jag en MacBook! Jag ska lägga in en bild så fort kameran är laddad.

Kram, kram

Kommentarer
Postat av: Chloë

Hi Klara!

Thank you for your sweet comment on my blog! Unfortunatly I don't have the time to translate all the posts for you, but maybe you can try translate.google.com. It's not very good translated but maybe you can understand something of it (and sometimes the translation makes you laugh to !). If you see a post on my blog that you really, really would love to read, I can translate it for you.



Thanks again, and your blog is beautifull :-)!

Chloë

From Fabulous-blog.blogspot.com

2008-06-30 @ 10:55:23
URL: http://www.fabulous-blog.blogspot.com
Postat av: Julia Olausson

ååh, låter inte alls fel! jag superdiggar din blogg. du är megaduktig på att skriva + att du gör så fina saker i photoshop och fin design! :D

kram!

2008-07-18 @ 22:01:08
URL: http://chrulia.webblogg.se/
Postat av: Miikan

Heej :D

Jag vet New york är ju bara helt underbar det är därför jag älskar det ;)Haa det underbart ;)

Mikan <3

2008-09-03 @ 16:36:47
URL: http://bestshopping.blogg.se/
Postat av: Josie

Usch, det där låter alldeles för underbart för att vara sant! Fy vad avundsjuk jag blir!



Känner igen din blogg också nu, kul att du hittat tillbaka till min också :)

2008-09-07 @ 01:50:11
URL: http://thejosie.blogg.se/

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0