Snart bär det av!

Oj, oj, oj vad segt det har varit på bloggningsfronten... Flera veckor har gått - jag har hunnit få sommarlov, träffat mina kompisar, solat - picnicat och firat sveriges nationaldag! Och imorgon bär det av till en tre veckors lång resa till USA!

För er som ska stanna i Stockholm men son drömmer om lite utlandsstämmning kan jag tipsa om Fiore, en helt fantastiskt mysig liten restaurang, men utsikt över rosendal och djurgårdsbron och alla passerande båtar. Helt underbar italiensk mat och jag garanterar dig att det inte kommer kännas svenskt...


Kramisar - kommer snart hem!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Låter kul med USA. Saa du göra något speciellt där, eller bara ta det lungt?:)

2008-06-17 @ 14:40:27
URL: http://josefins.webblogg.se/

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0