Söndags göra

Söndags göra

Söndagar är verkligen speciella, på något vis, fråga mig inte hur, så kommer det sig att jag alltid gör samma saker på söndagar.  Det kan vara allt ifrån rensa, blogga (fast det gör jag varje dag), baka, fika, promenera och träffa vänner. Och av någon anledning gör jag alltid detta på just söndagar.

Idag har varit en sådandär "lat-söndag", ni vet när man har suttit i nattlinne hela dagen och bara kollat på filmer och ätit det som finns i kylskåpet (idag inkluderar vi tårta!). Jag har inte ens varit ute! Kvällen ser nog likadan ut, tv och god mat. Vad har du gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Erika

Svar: USCH dom är hemska, riktigt jävla fula, ser ju ut som dom tagit gammla gardiner och sytt ihop BLÄÄÄ

2008-01-20 @ 19:25:52
URL: http://erikahallman.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0