Februari

Februari


Nu har jag inte bloggat på en hel månad! Men jag ska inte ursäkta mig, jag har verkligen inte haft lust. Men nu har jag lov, februari är snart över och imorgon åker jag till Åre för skidåkning i en vecka, mysigt! Jag tycker det är dags att ni får veta vad jag har tänkt på under februarimånad.

Höstkollektionerna - Bluemarine - Nu har alla höst kollektioner börjat rulla in på style.com. Visst låter det extremt frestande att kika på dem, men jag har faktiskt inte varit och kollat på någon alls. Jag ska helt enkelt se till att hinna med det senare. Jag sparar det till då jag kommer behöva massa inspiration.

Resväska - Marc by Marc Jacobs -  En fantastiskt söt röd resväska! Jag ska hela morgonen packa, i en röd väska, dock ej ifrån Marc. Men jag ska packa ned massa mjuka stickade tröjor, teér, massa böcker, och såklart varmare utterplagg (läs: skidjacka)

Pärl örhängen - Tiffany's - Jag kan tänka mig en brasa, en kopp varm choklad, en bra bok, en snygg stickad tröja och sedan, såklart, vackra (större) pärl örhängen.

Ha ett riktigt trevligt sportlov, ses om en vecka!
KRAM

Kommentarer
Postat av: GOSSIP & FASHION

den resväskan tackar man inte nej till!

2008-03-02 @ 18:45:09
URL: http://ninablogg.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0