Motiverad träning

Motiverad träning

Mina vader värker, jag har druckit liter vis av vatten, jag stinker... Tre sympton av den så kallade "Jogging rundan". Idag har jag, på eget initiativ, tränat! Jag har sprungit - vilket jag absolut hatar, men jag har gjort det och tro det eller ej, men jag mår riktigt bra! Oavsett om jag har stora lökringar på mitt träningslinne och att mitt hår är alldeles krusigt (som det alltid blir när jag tränar..) så känner jag mig extremt stolt.

Jag sprang i mitt nya träningssätt, som jag fick i födelsedags present, och det passade tydligen ganska bra på mig eftersom att det var en kille som tutade på mig där jag sprang :P

Jag har ett litet teknologiskt kit också, jag har den äldre variationen av iPod nano (den på bilden) + iPod, Nike paketet. Detta innebär att jag hör en röst i mitt öra som säger t.ex. "You've run 1.5 kilometers, you've 2.5 to go" och idag, i sista minuten av min runda säger Lance Armstrong (!) att jag nått mitt rekord - snacka om att jag känner mig motiverad att sticka ut och springa imorgon!

Kram

Kommentarer
Postat av: Erika Hallman

Svar: Yesbox, pappa diggade också låten!!

2008-04-05 @ 11:58:19
URL: http://erikahallman.blogg.se
Postat av: Tilde

Bra jobbat kompis

2008-04-05 @ 17:06:43
URL: http://tildes.webblogg.se
Postat av: LisaMarie

Vad duktig du är! Jag avskyr att springa, men jag kanske också skulle bli mer motiverad till just den träningsformen om jag hade det där setet som du har :)

2008-04-08 @ 12:37:40
URL: http://blablablalisamarie.blogg.se/

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0