April tankar

April tankar

Jag tänker mycket på alla detaljer under våren, inte för att jag bryr mig om perfektion, utan mer för att det är stunden på året då jag känner mig inspirerad nog att tänka på hur man kan förändra en enkel kofta med ex. färggranna knappar.

Knappar
- Okänd tygbutik - Som jag sa ovan, ett par enkla färggranna knappar kan verkligen förändra en trist beige kofta till söt och flörtigt lekfull, man kanske ska ta och förändra någon sliten trasa...
Almenacka - Smythson - Sommaren närmar sig med stormsteg! Min kalender börjar verkligen bli riktigt fullbokad, allt ifrån semester till U.S.A till språkresa till Barcelona står på schemat. Hur ska jag få tid med att fika och shoppa med mina vänner?
Sko - Yves Saint Laurent - Stjärnbeströdda accessoarer är verkligen intressant för min del, efter att ha total sågat Chanel visningen, börjar jag ändra uppfattning till de Amerikanska stjärnorna - Second hand?
BlusDevolepment by Erica Davies - Riktigt gulliga blusar, gärna lite transparenta, med romantiska knytdetaljer och enkla skärningar, kommer nog bli en klar sommar favorit för min del!

Kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Snacka om att man vill ha den filofaxen bad!

2008-04-05 @ 16:42:17
URL: http://veronie.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0