This Is Me! Klara!

THIS IS ME! KLARA!

Jag älskar mode, härliga bilder, våren och att resa. Denna bilden speglar mina intressen men även min personlighet, då jag är ganska positiv och "mjuk".

För att ni inte ska missförstå rubriken, jag är inte på bilden, den ska "spegla min personlighet" och "mina intressen" ; )

Ok, hur gör man sånt här då..?
Ja..! Jag heter Klara och detta är min blogg. Jag bloggade tidigare på missklara.blogg.se men inte nu inte.. ; )
Jag är 14 vårar och älskar mode! Jag har en bästa kompis, T, som jag kommer att skriva ganska mycket om
(tror jag).  Jag gillar härliga bilder, våren, att resa, vara med vänner, yoga, god mat och ofc. fashion! Jag har lite svårt för att sitta här och skriva ner hur jag är som person men ni får helt enkelt följa bloggen om ni vill veta mer om moi. Jag kommer absolut blogga om mig själv, men i största allmänhet är detta en modeblogg.
Så som sagt, vill ni se mer avmig och modebloggen, kika in då och då (typ varje dag ; )

Jaha, Kramar Klara

Kommentarer

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0