ss 2008 Diane von Furstenberg

ss 2008 Diane von Furstenberg

Livfull, färggrann, minimalistisk - många ord som beskriver
Diane Von Furstenbergs mästerverk!
Denna gång granskar vi Diane Von Furstenberg. Hennes kollektion är livfull och intressant, samtidigt som den är minimalistisk. På bilden ovan ser man ett citat ifrån henne själv; "the fantasy of escaping to exotic islands, and the wilder shores of love." , jag tycker verkligen det stämmer, hur många av oss drömmer inte om att åka till en exotisk ö, men kritvita stränder och turkos blått vatten? Hon har skapat den perfekta res-garderoben! En lång, mönstrad klänning, en enklare "kostym", en minimalistisk baddräkt, en lite "lättare" aftonklänning, hela kollektionen är lättanvänd och bärbar! Jag skulle utan att tveka packa ner varenda kreation till sommar-resemålet. Jag älskar den! Jag kan se en vacker tjej, som spenderat för många timmar på kontoret, i klädd en av klänningarna, sittandes på en strandbar med en exotisk drink i handen.. ; )  Färgerna är också helt underbara! Och hennes insprationskälla..! I LOVE IT!

Nu undrar jag, vad tycker du?

Kramar Klara

PS. Kan ni se min header nu? Om inte, snälla tipsa om bloggdesignhjälp. Om du inte själv kan dvs. Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: tilde

nope jag kan inte se din header ! puss gumman

2007-09-20 @ 18:16:19

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0