Regn och rusk

Regn och rusk

Inspiration krävs när man känner sig påverkad av regnet... ; )

Efter en dag med bara regn och molntäckt himmel lägger jag nu in en dagens, innan det är dags för Bergdorf Blondiner och sömn.

Dagens låt: Just nu är jag givetvis helt inne på Sahara Hotnights eftersom att de snart har konsert  - som jag förövrigt inte kan gå på (ska resa bort) - annars är jag ett stort fan till fransk "härlig" musik, just nu står Carla Bruni för musiken i mitt iTunes biblotek.
Dagens frisyr: Nu sitter jag med diadem och toffs, jag har nyss gjort en ansiktsbehandling, men under dagen hade jag utsläppt.
Dagens smink: Det gammla vanliga, brun marcara Clinique, concealer YSL, läppglans Elizabeth Arden.
Dagens klädsel: Vitt ribbat linne med en oversized tröja över - stickad vit med stor u-ringning, ljusa Acne jeans och en brun trench coat.
Dagens händelse: Shopping och lunch på stan (Nitti Gritti).
Dagens planer: Absolut ingeting, blev lite som det ville idag...
Dagens vill ha: Mikrofon t-shirten ifrån Mini Market, såå snygg!
Dagens tråkigaste: Regn utan tvekan - jag kan knappt gå upp på mornarna...
Dagens finaste: Stövlarna!! Åh, jag älskar dem! Jag har gått runt i dem hemma hela kvällen! ; )
Dagens köp: Dessa, snygga gummistövlar med klack!
Dagens mat: Fänkolssoppa, på Nitty Gritty
Dagens mående: Toppen, ganska deprimerad över vädret - men, men det är ju höst..

Gör listan du med ; )

Kramar Klara

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Ha en bra dag!

2007-09-30 @ 08:02:46
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Emmaria

Jag lånar den här av dig :)

2007-09-30 @ 21:35:46
URL: http://metrobloggen.se/emmaria

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0