Printed dresses - a New York thing

Printed dresses - a New York thing
Supersött eller jättesnyggt? - vad tycker du om de mönstrade klänningarna? ; )

Utökar ännu, ännu mer, med en till ny kategori; Style. Hade samma kategori på min gammla blogg, så jag tar med mig den hit, i ny design dessutom. I Style skriver jag om ex. människor på gatan som har en snygg stil, ett spec. tillfälle då en känd person klätt upp sig extra snyggt, jag kanske t.o.m. skaffar mig en bra kamera och fotar folk själv, men jag lovar inget ; )

En sak som jag verkligen älskar att göra är att sitta och bläddra igenom Streetstyle arkiv, bilderna i kollaget ovan hittade jag hos The Sartorialist, han fotar verkligen jättesnygga stilar, och detta kan jag sitta och bläddra igenom en hel eftermiddag - utan avbrott! ; ) Idag hittade jag iaf. en okänd tjej ifrån New York men en vacker mönstrad klänning och så som ni ser ; ) Anna Wintour i en annan söt mönstrad klänning, även hon i New York! Jag tycker det är jättesöt och supersnyggt och känner verkligen för att gå till Zara och hitta en snarlik. Men det får jag spara till en annan dag..

Vad tycker du om den mönstrade klänningen?

Kramar Klara

Kommentarer
Postat av: Erika

Svar: Håller med, den 2006 passar henne bäst!

2007-09-18 @ 15:08:33
URL: http://misserikah.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0