Nu har jag vaknat!

NU HAR JAG VAKNAT! 

                             Efter en lång frukost ska jag göra  - ingenting!

Idag har jag lov! Så när jag vaknade imorse bestämde jag mig för en långfrukost! Ett perfekt sätt att börja dagen på. Idag har jag absolut inga planer alls, mamma är hemma ifrån jobbet idag - hon är förkyld. Jag planerar att ta dagen som den kommer och se vad jag kan göra senare. Kanske ringer jag en kompis och fikar eller så.
Några saker jag tror jag ska göra idag har jag samlat på en liten lista;

♥ Läsa ut min bok "Läppstifts Djungeln"
♥ Blogga, såklart.
♥ Träffa en vän, fika.
♥ Ringa efter praoplats.

Vad ska du göra idag?

Kramar Klara

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon.Det låter ju härligt. Själv arbetar jag.Ha en bra dag!

2007-09-17 @ 11:32:33
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0