MIKAS Kovisto Karlsson

MIKAS Kovisto Karlsson

Nu ska jag  - äntligen - klippa luggen, den är såå lång! ; )

Snart ska jag alltså "trimma" min lugg. Jag klipper mig på MIKAS salong; Kovisto/Karlsson. Min frisör heter Jenny Karlsson och hon är jätteduktig, så jag är i trygga händer! ; ). Idag har jag som sagt jobbat ganska mycket, det har varit kul och intressant, lärde mig en massa om Mars ; ).  Vi ska göra en kampanj som ska få publiken att vilja resa till rymden, jag ska presentera med min kompis A.  Det är därför ganska stressigt i skolan nu, vi har samtidigt övriga ämnen och nästa vecka har jag Hemkunskap, ända veckan någonsin, och om tre vecokro har jag 2 veckors prao, vilket lämnar mig tre veckor att göra klart kampanjen. Hoppas eran dag varit bra!

Kramar Klara

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst va den. varmt å skönt! :D

2007-09-27 @ 16:35:24
Postat av: Kajsa

Jag ska nog beställa en tid snart tror jag. Känner att jag både ska tona håret lite och klippa till den där luggen som jag fegat på i ett år nu. Kram

2007-09-27 @ 19:18:35
URL: http://aenigma.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0