Matthew Willamson

Matthew Willamson
En härlig kollektion, dock lik hans förra, men jag -  ÄLSKAR DEN!

Det är god tid för en till Runway style. Faktiskt första ifrån London Fashion week, det kommer fler jag lovar! Första designern (ifrån LFW) är Matthew Williamson, han gör en rolig, fräsh och stilfull kollektion. Hela modevisningen öppnar han med Prince, skoj och underhållande, därefter kommer en snygg, avslappnad och användbar kretion ut. Den består av en bikinitrosa med ett gult linne, en randig kavaj och en scarf. Skitsnyggt! Sedan följer kjolar, shorts, långa maxiklänningar, batik, folk, randiga byxor. Allt du kan komma på, i en kombination så snygg att jag blir köpsugen efter 1 - 2 sekunder. Ett minus dock - om man jämför förra vår kollektionen, kan man hitta många likheter. Jag gillar nyskapande, överraskningar och "snygg underhållning", alltså inte påminnelser om hans "före detta". Trots detta älskar jag kollektionen! Den är färgglad, lätt användlig och ... fantastisk!

Nu undrar jag, vad tycker du?

Kramar Klara

Kommentarer
Postat av: Rebecca

SUPERSNYGGT :D

2007-09-24 @ 20:43:01
URL: http://fiskepinne.bloggspace.se
Postat av: Sandra

Tack, jag tycker att din är fin också! Enkel och stilren! Men tycker du inte att jag ska ändra färger då? :P

2007-09-24 @ 22:03:49
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: julia

snyyyyggt :)

2007-09-25 @ 11:54:50
URL: http://juliaalmen.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0