Marc By Marc Jacobs, New York Fashion Week

Marc By Marc Jacobs, New York Fashion Week

Marc by Marc Jacobs gör en kollektion bekväm att resa i  - och visst är den ganska snygg? ; )

Så en till av Runway Style! Denna gång; Marc by Marc Jacobs. Många har tittat snett åt hans kollektion, och kritiserat den (av bloggare). Kollektionens tema skulle kunna vara "Res". Resväskan, flygvärdinnehattarna, en enkel loafer (behagligt att resa i) och enkla, men stilfulla, klänningar. Jag kan säga att jag gillar delar av kollektionen, vissa klänningar, killkostymerna. Men absolut inte allt.. skorna var nästan gräsliga och vissa färger...
Men i slutändan vill jag säga att det är en lyckad kollektion, med tanke på Marc Jacobs andra kollektion var det ett stort steg - eller en stor skillnad när han gick ifrån bakvänt till perfektism, så gillar jag det!

Nu undrar jag, vad tycker du om kollektionen?

Kramar Klara

Ps. Ser ni min header? Jag har hört att folk inte ser den, skulle vara synd...

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ser ingen header...:(
Kollektionen var snygg:D
Skrev ni upp mig med Anna?
Puss

2007-09-19 @ 16:21:40
URL: http://misszara.blogg.se
Postat av: Felicia - Pink Rose Bloggen

Ser inte någon header...
Jätte snygg kollektion!!

2007-09-19 @ 16:57:57
URL: http://PinkRose.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0