Lugn Stund

LUGN STUND
Tv slappning, nästa aktivitet i mitt "hektiska" liv ; )

Nu ska jag, efter en hektisk dag, ta det lugnt, ska sätta mig framför tv:n och slö titta lite. Vi har Ben and Jerrys hemma så jag ska ta lite glass och kolla på något tv - program. Sedan kanske jag ska läsa i min ELLE osv.
Hoppas ni alla haft en bra dag och att ni har en trevlig kväll!
Det här sa jag att jag skulle göra;

♥ Läsa ut min bok "Läppstifts Djungeln" - Nja, inte än, men säkert senare ikväll. Min ELLE kom ju så jag gjorde lite annat också..
♥ Blogga, såklart. - Det har jag gjort ; ) Ganska mycket dessutom!
♥ Träffa en vän, fika. - Nej, så blev det inte. Jag har bara varit hemma och med mamma.
♥ Ringa efter praoplats.  - Jepp, men det blir pappa som får fixa en i år : )

Kramar Klara

Kommentarer
Postat av: Anna

oj du är ute tidigt med praoplats! ;P Var vill du praoa? ska du praoa hos din pappa? sen på onsdag! kram

2007-09-17 @ 21:31:49
URL: http://missanna.blogg.se
Postat av: S.A.N.D.R.A

hoppas du får det fint ! kram

2007-09-17 @ 21:44:31
URL: http://eyeliner.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0