Helgen

Helgen

Jag har besökt min farmor och farfar i helgen - det var både mysigt och onyttigt.. ; )

Hoppas helgen varit bra, jag är hemskt ledsen över att jag inte kunnat svara på kommentarer, skriva fler inlägg etc. Jag har dels varit hos min farmor och farfar, dessutom har inte internet fungerat på hela helgen... skriver ifrån mammas dator nu, jag ska fixa problemet och snart är jag igång igen. Annars bloggar jag som vanligt ifrån skolan!
I helgen har jag som sagt varit hos f&f det var mysigt, vi shoppade lite farmor och jag. Jag träffade min kusin osv.
Jag gör om dagenslistan till en helgens, sen vill jag att du ska göra den!

Helgens låt: Oj, i helgen har jag inte lyssnat på någon musik alls, men tja mitt iTunes biblotek borde utökas lite, har ni några musik tips?.
Helgens frisyr: Mycket utsläppt, men idag hade jag håret i en hög knut.
Helgens smink: Enkelt, brun mascara, concealer, läppbalsam. Ända skilldanad mot annars är att jag lagt lite extra på läpparna, rött läppstift från Lancôme har fått "tydas" lite.
Helgens klädsel: Jeans och blus, i stort sätt iaf. ; ).
Helgens händelse: Shopping, varit hos farmor och farfar.
Helgens planer: Besök hos f&f.
Helgens vill ha: Jag var på NK såg en söt See By Chloé blus, den vill jag ha! Prislappen däremot vill jag INTE HA - 10 000.
Helgens tråkigaste: Prislappen på Chloé blusen och att mitt internet är sönder ; (.
Helgens finaste: Shopping och återträff medmin kusin!
Helgens köp: En klänning ifrån Twist & Tango, polotröja i svart och heltäckande svarta strumpbyxor.
Helgens mat: Onyttigt : (.
Helgens mående: Toppenbra! Jag har haft superkul.

Gör listan du med ; )

Kramar Klara

Kommentarer
Postat av: Helena

Natti, natti!

2007-09-23 @ 22:27:29
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Sandra

Tack för tipset! den var jättebra :D en sån där mysig film hehe.

2007-09-24 @ 07:41:44
URL: http://sandrakarolina.blogg.se
Postat av: Helena

Godmorgon! Jag älskar verkligen Chloé. Menar du att det kostade 10000 för en blus? Det är ju oanständigt mycket pengar.Hoppas att du får en bra dag!

2007-09-24 @ 11:32:41
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Nina

va bara lösenordet som inte fungera..

2007-09-24 @ 13:06:45
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: klara

låter som en toppenkul helg ju! tror jag cooopar lisan :)

2007-09-24 @ 16:19:12
URL: http://klaralarslins.blogg.se
Postat av: Anonym

om du går in på design. sen redigera stilmall.. sen så går du ner.. å då kan du hitta nått som heter
commentext
comment....
finns flera st.. ändra färgkoden på dem som du vill ha.. så ska det bli ändrad färg..! prova d.. alla dem som börjar med comment.. minst 3 ska d va..

2007-09-24 @ 19:21:27
Postat av: Nina

angående bilden.. inne på stilmall klistrar du in koden du skriver in:
detta skrev en kompis till mig:
man gör den bilden som man vill ha där uppe i photoshop eller paint eller vad man nu vill med text och så och sen laddar man upp bilden till bloggen. klickar på nytt inlägg och lägger in bilden. sen klickar man på bilden och sen HTML. då får man ju upp en kod. den koden lägger man in i stilmallen där det står #header och sen har man en bild där

2007-09-24 @ 19:24:30
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Saandra

Önskar att jag också kunde klara mig utan foundation :P Det har liksom blivit ett "måste" för självföretoendet.. Avundas dig :)

2007-09-24 @ 19:53:31
URL: http://sandralundin.webblogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0