Ett Tips!

ETT TIPS!
Otroligt rolig sida, klicka in du med!! : )

Efter att ha bläddrat i bloggar hela förmiddagen, hittade jag ett roligt inlägg av min favorit bloggare Lolita, hon gjorde länkar till olika hemsidor och en av dessa hemsidor tyckte jag var riktigt rolig - så jag vill tipsa er om hennes tips (flum, flum) här kan du, genom att dra musen, rita olika bilder, när du klickar byts färgen. På denna sida spenderade jag mycket tid i morse, klicka in där med!

Nu sitter jag och äter lunch, italiensk soppa, mums! och läser era bloggar : ) Riktigt mysigt har jag! Imorgon är det skola, men ikväll är det barnpassning på schemat. Och såklart, säsongs premiär av Desperete Housewives!

Vad har du för planer?

Kramar Klara

Kommentarer
Postat av: Nina

ja det är sååån
fin färg!! blir nått som ja ska inskaffa i höst :D

2007-09-18 @ 13:27:47
URL: http://modesida.blogg.se/

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0