En Underbar Dag!

EN UNDERBAR DAG!
Pjäsen var... -Genialisk! Se den!

Idag har jag haft en jättemysig dag! Först blev vi (jag och mamma) , som jag sa i förra inlägget, upp hämtade av min bästakompis T och hennes mamma, sedan åkte vi in till Stadsteatern och satt och fikade tills föreställingen började. Den var helt fantastisk! Jätterolig och alla karaktärerena var underbara, de rörde sig och talade precis som i Djungelboken (filmen). De drev med Östermalms bratsen och beskrev karaktären så tydligt! Hela pjäsen utspelade sig på ena hörnet av plattan. Teatern handlade om en framtid då det inte längre var människor som levde i Stockholm, utan istället hade djuren tagit över, den ända människa som fanns kvar var "Mougli". Det är helt enkelt en moderniserad historia av Djungelboken.  Jag säger ett ord - Genialisk!

Efter pjäsen gick vi till Rice och åt middag, sushi och buffé. Där satt vi länge och pratade om "allt mellan himmel och jord" . Dagen har varit perfekt, och än är den inte över..

Nu ska jag över till en annan djungel, min bok "Läpstifts djungeln". Hoppas på att läsa ut den idag. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kramar Klara

Kommentarer

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0