En Liten Lista!

image2

Jag älskar när vackra klänningar och kjolar matchas med lyxiga accessoarer, fabulous!
 

Eftersom att bloggen är ny, så tänkte jag att du kanske skulle vilja lära känna mig ännu bättre. Så jag snodde en listan ifrån Rubia och tänkte att den kanske skulle vara intressant och rolig.

Nämn en skönhetsprodukt du inte skulle klara dig utan!
Just nu är det nog bodylotion, mina ben och armar är verkligen jättetorra nu på hösten. Ett bra lipsyl måste jag också ha. Innom makeup så är det nog min bruna Clinique mascara
Vad kommer du att införskaffa till hösten/vintern? 
Oj, massa olika strumpbyxor, olika färger, tjocklek. Varma koftor (oversized). Ska nog även kompletera med ett par pumps och någon kjol/klänning.
Nämn ett plagg eller en kombination av flera som vi aldrig kommer få se dig i.
Overmatched, som ex. Läderkjol, latex leggins, läderpumps och en top med läderdekor.. UUuuuuusch! 

Vad gillar du bäst hos dig själv utseendemässigt?
Hmmm....Jag är ganska lång och smal, har ett "halvsött" ansikte och jaa.. jag gillar helheten.

Sveriges bäst klädda enligt dig.
Lätt! Caroline Winberg vet hur man klär sig snyggt.

Sveriges sämst klädda enligt dig.
Sveriges? Carola kanske.

Nämn en bloggare som du tycker klär sig i din smak!
Jag gillar Lolitas stil, hon har en massa klänningar eller kjolar och det matchar hon med lyxiga skor, väskor och smycken. Annars tycker jag om Sigrid, lite bohemchic ibland, också alltid klänning eller kjol som matchas med secondhand fynd. Supersnygga stilar båda två!

Vilket är ditt drömjobb?
Jag vill jobba inom mode, kanske på en tidning eller så. Jag tror jag kommer flytta utomlands till tex. New York för att arbeta där. Jag är rätt social så jag vill nog göra något som inkluderar att prata och träffa mycket nya människor.

Vad är det som utmärker just din blogg och varför tror du att folk läser den?
Hehe, än har jag ju inte såå många läsare, men om ni läser så tror jag ni gör det för modetips, trender, om mig (hehe ;) och sist men inte minst inspiration (hoppas jag)

Vad ligger högst upp på din önskelista just nu?
Oh, jag har nyligen spanat in en Chloé Edith på en secondhand butik, det är inte den vanliga modellen utan en annan, i brunt. Skitsnygg, ska kolla på den idag. 2500 :-

Gör den du med!

Kramar Klara


Kommentarer
Postat av: Erika

Åhh en ny blogg, men varför har du den på Webblogg för?

2007-09-15 @ 11:20:02
URL: http://misserikah.blogg.se
Postat av: Erika

Svar: Jodå den är fin :) men ladda upp profilbild på dig, då blir den mer personlig!

2007-09-15 @ 12:02:59
URL: http://misserikah.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0