Dagens Köp

image3
Använde min mobil (är ett tekniskt pucko ; ) så här kommer en bild på Dagens Köp!

Idag har jag varit med mamma och pappa på stan, för att köpa lite mat mm.
Mamma och jag gick in på Zara och där hittade jag en urgullig vit blus, med knappar och snörning. Det är jäääättesvårt att förklara, så jag tänkte att jag skulle lägga upp en fin liten bild, men (alltid ett "men") då visade det sig att våran bra digitalkamera saknade en USB - kabel, så jag kunde inte ladda upp den här fina bilden. Är lite små sur över det. Men, men, bilden kommer så fort jag hittat / fått tag på en ny USB- kabel.
Iaf. jag kom alltså ut med en söt blus!
Trost min surighet är jag väl ganska glad, vi ska ha gäster ikväll. Det ska bli supermysigt, vi ska bjuda på italienskmat, som pappa mästerkocken lagat (pappa älskar att laga mat, men han jobbar med reklam, ingen kock alltså). Våra gäster kommer 19.00 så tillsdess städar jag mitt rum lite, det var rätt stökigt, ni vet kläder på golvet, i soffan, på byrån, i sängen, eeeverywere!

Nu ska jag fixa mig lite, måla naglarna, välja en outfit  m.m.

Återigen ledsen över bilden : (

Kramar Klara

Update; Kom på att man kan fota med mobilen, alltaå finns det  nu en bild! :)
Blusen kommer som sagt ifrån Zara och kostade 399:-

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas att du får en mysig kväll!

2007-09-15 @ 19:31:55
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0