Dagens - En Tradition

DAGENS
Dagen har handlat mycket om sagor, kan ni gissa vilken saga den bild kommer ifrån? ; )

Jag tänkte att jag skulle ta med mig en tradition som jag hade på min förra blogg, att skriva en liten dagens då och då. dagens innebär en liten lista med frågor om vad som ska hända/har hänt under dagen. Jag tycker alla borde testa denna lista, den är bra på ett sätt, man tänker tillbaka på vad som hänt under dagen och minns den bättre. Ett lite tips bara...

Dagens låt: En låt jag har lyssnat ganska mycket på de senaste veckorna är
"My moon my man - Feist" den är härlig!
Dagens frisyr: Utsläppt, nytvättat sedan igår.
Dagens smink: Knappt något smink alls, marcara i brunt från Clinique, concealer ifrån YSL.
Dagens klädsel: Blusen jag köpte igår tillsammans med ljusa Acne jeans, sedan har jag tagit in mina höststövlar i bruntläder ifrån Esprit, så skinnpajen (brun).
Dagens händelse: Teater, djungelboken. Middag med min bästa kompis T, mamma, och T´s mamma.
Dagens planer: Ha så kul jag kan (det hade jag också ; ).
Dagens vill ha: Jag vill såklart fortfarande ha väskan.
Dagens tråkigaste: Även om vädret var supertrist, kan jag inte säga att jag störde mig på det. Dagen har varit perfekt!
Dagens finaste: Hela dagen har varit underbar, men teatern var väldigt kul och att se den med T var ännu bättre, så hela dagen var det finaste!
Dagens köp: Middag, fika och biljetter.
Dagens mat: Sushi, och asiatisk buffé på Rice.
Dagens mående: Jag är sååå glad! Dagen har (som sagt) varit perfekt! Så jag är fortfarande på toppen humör!

Gör listan du med ; )

Kramar Klara

Kommentarer
Postat av: Helena

Natti, natti!

2007-09-16 @ 23:32:36
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0