Betsey Johnson SS 2008

BETSEY JOHNSON SS 2008
Kanske inte såå snyggt, men det var roligt - och vem har sagt att mode inte får vara kul? ; )

Tänkte fortsätta mitt lilla New York fashion week tema. Denna gången är det Betsey Johnson som är i ramp ljuset. Modellerna travar ut som par, i alla olika stilar; rockigt, sött, elegant m.m. Hela kollektionen handlar om bal  - eller som i Amerika  - prom. "Life is just a prom. No matter what she's wearing, she can't get out of her prom state of mind!"  - det här är ord ifrån Betsey själv. Jag tycker verkligen om idén, den är både rolig och små söt, kläderna är vågade och, som sagt roliga. Men jag vet inte om det räcker.. Jag är helt enkelt tveksam till kollektionen.

Nu undrar jag, vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Ellis

Älskaaar betsey, åuberhärlig kollektion! :)

2007-09-19 @ 17:18:43
URL: http://Ellisellis.webblogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0