Runway Praoar - del 2

Runway Praoar - del 2
I de flesta inlägg nedan näms det, ganska ofta, att jag numera är på prao - på min pappas jobb. Några av er, väldigt få, vet vad jag jobbar med. Men de flesta har nog ingen aning, så jag tänkte ängna en stund av min morgon att berätta;

Pappa är delägare i ett företag som främst jobbar med reklam, arkitektur och design. Två av deras kunder - som jag fått hjälpa - är Helly Hansen och iitala. Jag har fått redigera och välja bilder och jag har fått frilägga - som jag skrev i förra inlägget - och idag ska jag få fixa med min bloggdesign! Kan ni tänka er något roligare än att få ängna en hel arbetsdag med proffshjälp för bloggdesignen! Det ska verkligen bli jättekul!

Senare ikväll ska jag bara packa, eftersom att jag åker utomlands på fredag! Det ska bli jätteskönt att få komma iväg en stund! : )

Kommentarer
Postat av: anna

Neh, vad avundsjuk jag blir... Jag vill också praoa på ett sådant ställe :(

2007-10-24 @ 08:28:13
URL: http://fashionistaanna.blogspot.com
Postat av: Fredrik

ska bli spännande att kolla in din nya blogg design!

2007-10-24 @ 11:01:59
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0