Ny kategori - Noticed

Ny kategori - Noticed

....eller noterat - har du också märkt "One Shoulder" klänningarna? ; )

Ny kategori! Detta händer inte ofta, men nu har jag alltså utökat med en kategori med namn Noticed, jag spanar in trender på catwalken och rapporterar dem direkt till dig! ; )

Först ut är trenden, "One Shoulder". Klänningarna är även allihopa svarta, vilket gör de ännu mer lika varanndra! One Shoulder klänningar har synts väldigt mycket Spring/Summer 2008, vilket gör mig glatt överraskad. Jag gillar sättet man visar hud på, låt mig förklara; Oftast tänker man direkt på djup u - ringning eller verkligt kortkort när man talar om  att visa hud på ett "sexigt" sätt, men jag gillar när man "visar hud" på ett mer sensuellt sätt, inte porrigt - utan stilfullt "sexigt"  - alltså sensuellt! Klänningarna har alla "egna" detaljer, min favorit är nog ändå Alexander McQueen (mitten) då jag gillar den chockrosa accentfärgen, spets är ju också helt fantastiskt!

Vad tycker du?

Kramar Klara

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Valentiono klänningen är min favorit av de tre ovan ! :-)

2007-10-07 @ 23:24:59
URL: http://hannahsthlm.blogg.se
Postat av: julia .

valentiono är snygg alltså :) kram

2007-10-09 @ 13:24:49
URL: http://juliaalmen.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0