Tankar om den här månaden

Tankar om den här månaden

Tankar om månaden är en av Runway kategorierna, denna månad (november) tänker jag mycket på olika saker, jag tänkte att det kunde vara svårt att klämma in allting på ett kollage - men,men. Jag tänker på;

Små koppar - att dricka varma drycker i. Te, kaffe, varm choklad är favoriterna. Koppen kommer ifrån  Anthropologie. Det värmer i höstmörkeret, som jag förövrigt gärna är utan - kan någon tända solen?
Skor/konstverk - För mig är konst allt som inspirerar, allt ifrån design, en tavla eller ett par.. skor! Dessa ifrån Giambattista Valli är helt underbara.. sommarskor - jag längtar till värmen!
Bottega Veneta - Läpparna, kappan, väskan, skorna, solglasögonen - behöver jag ens nämna handskarna - Helt Otroligt Bottega!
Chlutches -  Ett ord - Balenciaga. Vem skulle annars kunna vara skaparen av en underbar blommig bakelse - med en perfekt funktion, att  bära mina saker!

Vad tänker du på?
Kram

Kommentarer
Postat av: Paulina

jag tänker mest på Alí ;)

2007-11-08 @ 18:51:44
Postat av: Lovisa

Tänker som du på varm choklad! Mums!
Ha en bra kväll!

2007-11-08 @ 20:10:11
Postat av: Lovisa

Tänker som du att det antagligen är dålig kvaliet

http://emmaochlovisasblogg.blogg.se

2007-11-08 @ 20:36:19
Postat av: Danwei

Du har fått mig att börja tänka på den där blommiga clutchen! :)

2007-11-08 @ 21:00:49
URL: http://danweistyle.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0