Nu kan ni prenumerera...

Nu kan ni prenumerera...

... på runway. Genom bloggkoll kan ni få ett litet meddelande varje gång jag uppdaterar med ett nytt inlägg - ni kan se hur ofta jag skriver (vilket.. tyvärr är väldigt sällan..) och självklart kan ni lägga in er egen blogg, så jag kan prenumenera på er! : ) Så, allt ni behöver göra är att klicka här, eller på den lilla ikonen under "links" i kategori menyn. Sedan är allt klart! Så.. kommer ni prenumerera på runway?

Förresten kan jag ju inte riktigt berömma er för era ambitiösa frågor... 2 har jag fått.. skärpning! ; ) Här frågar ni - vad ni vill!

Kommentarer
Postat av: tilda

ska registrera mig på bloggkoll så fort jag får min nya dator :D

2007-11-22 @ 12:26:12
URL: http://aouch.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0