Modemiss?

Modemiss?

På Victoria's Secret modevisning stod bl.a. Spice Girls för underhållningen. Visningen som går att se delar av på youtube (ska fixa film, lovar) vart en stor succé och många var nyfikna på tjejernas comeback. Det verkar ha gått bra eftersom att ingen blivit sänkt av pressen - än i alla fall.

Jag är dock tveksam till Geri Halliwell's val av klänning, senare på kvällen. Hon valde den världsberömda Roberto Cavalli for H&M klänningen till eventet - helt missanpassat enligt mig. Jag skulle i varje fall inte klä mig i H&M på en visning så stor som Victoria's Secret.

Miss Beckham ser ut att ha valt en minst sagt anorlunda kreation ifrån Marc Jacobs vår visning - som passade bättre på runway än på rödamattan. Men hon såg ju ut att vara imponerad när hon satt på front row.

Så, vad tycker du? Glöm inte att fråga mig - om vad du vill!

Kommentarer
Postat av: Anna

tycker att klänningen är fin, kul att man ser en sån kändis bära något så simpelt!

2007-11-22 @ 21:05:42
Postat av: Maggi

Cavalli har väl ett original av den klänningen också som kostar multum, och det är även skillnad på urringningens djup

2007-11-28 @ 09:15:04
Postat av: sandra

om det är H&M klänningen så gör det väl ingenting att hon använder den? prislappen ska väl inte betyda nåt? Den är ju fin och det e ju det viktigaste.

2008-03-14 @ 12:01:37

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0