Marios Schwab

Marios Schwab

Jag fortsätter rapporteringen ifrån modeveckorna. Jag lovade ju att ni skulle få se alla style.com´s favoriter. Jag håller vad jag lovar oavsett ev. förseningar ; )

Helt ärligt; Jag förstår verkligen style.com, självklart är Marios Schwab en fantastiskt duktig designer! Plagg som är väldigt välsydda och detaljerade, futuristiskt, minimalistiskt, mönstrat och... intressant! Jag gillar det - det är som..konst! Alla plaggen lever sitt egna lilla liv, på ett posetivt sätt, men de hör ändå ihop. Well Done Marios!

Nu undrar jag, vad tycker du?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag gillade kollektionen.
:)

2007-11-09 @ 18:27:18
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Lovisa

Ha en fin fredag!

2007-11-09 @ 19:57:24

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0