Lista

Lista


Här kommer en liten lista - om mig - om mode, enjoy! (och fyll i själv..)

Beskriv din stil med 3 ord
Oj, stilren, personlig, klänning (men nu på vintern bor jag i mina ljusa Acna Jeans)
Vad innebär mode för dig
Allt. Mode är för mig mitt liv, meaning; jag möter mode varje dag, har en något irriterande egenskap att alltid "scana" folks kläder, ibland blir jag besatt och kan inte tänka på något annat än mode - köper modetidningar konstant! Jag får berätta mer någon annan gång...
Vilka är dina favoritaffärer, butiker
För actually shopping så har jag, kommer alltid göra, älskat Zara, H&M. Sedan gillar jag Acne, Filippa K (fast kvalitén där är usel..), Rodjebjer, Hope . För inspiration och önskelists material; Natalie Schuterman, Skindeep
Shoppar du second hand
Vill jättegärna kunna... men jag har verkligen svårt att hitta, och köpa saker.. jag ska nog gå nogon kurs... ; )
Vilken är din favoritdesigner
Chloé, Muccia Prada, Sonia Rykiel, Marc Jacobs, Balenciaga, Miu Miu, Moschino och Philip Lim
Vad är din favorit i höst
En päls med ett nitbälte skulle verkligen sitta bra...
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag
Förhoppningsvis mer.. jag satsar på att bli förmögen! ; )
Brukar du tröstshoppa
Nej, men Ben & Jerry terapi funkar alltid! ; )
Högklackat eller lågklackat
Högklackar såklart, fast min mamma som bestämmer över mig, säger att jag absolut inte får ha över 5 cm - Vad är då meningen??
Vilken är din drömväska
Just nu? Oj... en Chanel 2.55 - men den ser jag nog aldrig.. annars gillar jag Chloé Edit.
Vilket blir ditt nästa köp
Jag önskar, en ny väska - men vet - julklappar..
Favoritblogg
Lolita, Ninablogg, Rubia, Fashion Squad.. m.m
Vilka är dina stilikoner?

OJ.... Modetidningar med snygga repotage, men just lutar det nog åt våra allas favorit tvillingar - systrarna Olsen!
När upptäckte du ditt intresse för mode
Vid ca. 12 års ålder - jag har väl alltid haft lite mode och design tankar, men just den stora "bomben" kom när jag upptäckte alla modebloggar, tidningar, filmer osv.
Vad vill du jobba med i framtiden
Tidningsredaktör på et glossigt modemagasin - eftersom jag älskar mode, och jag älskar att skrivar - därav bloggen..
Favoritplagg just nu
Som sagt mina ljusa Acne Jeans. Älskar dem. Bor i dem. Haha, nej jag sover inte i dem...
Favoritaccessoarer
Har alltid på mig min Dolce & Gabbana klocka, älskar mina Yvon Christa örhängen, mitt Tiffany´s halsband.

Som sagt fyll i själv!


Kommentarer

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0